kupowanie na raty w Tesco

Niemożliwe stało się możliwe!!Nowy wierszyk:P:P

Temat: Jak sie zaczęła wasza przygoda z motorami/motorowerami???
No to u mnie było tak że Alex kupił sobie skuter i od tego zaczęła się gorączka xD potem starszy mi proponował abym sobie kupił takiego na raty z tesco ^^ (LOL)... i nawet się na to zgadzałem jeździłem z Ojcem wszędzie... nawet byłem w sklepie zipp czy coś tego pokroju miałem kupować chińską podróbkę Gilery DNA xD za 4000zł nówka .. .Lecz tato sobie przypomniał że ma gościa od którego kupuje samochody do firmy... I zadzwonił do gościa a on na to że sprowadził nowe skuterki zza granicy. Więc pojechał je obejrzeć....
Źródło: motolub.jun.pl/viewtopic.php?t=441



Temat: "Wałki na Allegro"
Nie allegro ale zajawka :) Dzisiaj sobie tak patrzę na reklamę Tesco a tu widzę promocja 1/2 Ceny :E Zestaw komputerowy PC NET Philips Procek e2160 2GB DDR2 160GB Dysk Nagrywarka DVD, czytnik kart i Vista Basic + Office 2007 Domowy, kamerka Philips i monitor LCD 19'4'' + Klawiatura +Mysz optyczna 10 Rat po 109.99zł z Kartą Tesco Stara cena 2199zł Nowa cena 1099zł Chyab nikt nie chciał przez nas kupować :E :E :E :E:E :E :E :E :E :E :E :E :E :E :E :E :E :E
Źródło: ocforum.pl/showthread.php?t=26302


Temat: Kobiety i lenistwo
Kurcze - Magdzia, naprawdę można, nawet z waszymi pensjami, jakie by one nie były (kasjerką w hipermarkecie nie jesteś, skoro o 10 rano klikasz na forum). Tesco pracuje 24h na dobę, ... kupować tych wszystkich gadżetów typu wanienka, szafki do przewijania, nosiedełka, kocyki itp itd. Ok. Ale Maćku drogi, powiedz mi, jako ojciec - jak pogodzić pracę z wychowywaniem dziecka? Obydwoje wychodzimy wcześnie z domu, wracamy późno. Na opiekunkę wydałabym pewnie całą moją pensję. Zostaje pensja męża, z której żadną miarą nie da się wykroić na ratę kredytu, opłacenie niemałych rachunków, życie i jeszcze...
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=29140


Temat: Mamusie MARCOWO-KWIETNIOWE 2010 r. CZ II
Dot.: Mamusie MARCOWO-KWIETNIOWE 2010 r. CZ II   ja zbieram sobie rzeczy już teraz ale tylko dlatego, że na raty ;) W lutym to może już wogóle ruszć się nie będę i co ja zrobię? A tak co mogę to pozałatwiam, większe rzeczy jak wózek lóżeczka w styczniu-lutym, kosmetyki jak najpóźniej. teraz to wlasciwie ciuszki jak jakies ladne trafie to kupuje ;) Zobacze czy bedzie wyprzedaz w tesco bo tee niemowlece cheroke mi sie podobaja strasznie to pewniecos bym kupila. pamietajcie dziewczyny, zeby puscic w eter info co juz macie dla dzidziusia, np ze...
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=384613


Temat: Poznań: Rotweiler śmiertelnie pogryzł dziecko
na raty, na warunku itp ... Kwestia chęci. Wydatek rzędu 2.000 zł. na zakup psa ? Dyskutowałabym czy to tak naprawdę dużo :roll:
Źródło: forum.molosy.pl/showthread.php?t=3348


Temat: Ile dopłacamy do świątecznych promocji?
promocjach. Nie stać mnie na drogie zakupy. Przemysław Skory, rzecznik marketów Tesco, zapewnia, że klienci nie są świadomie wprowadzani w błąd. - Oferujemy ponad 50 tys. produktów, przed świętami wiele z ... raty telewizor, bo sprzedawca zapewnia, że jego cena spadła o 500 złotych i jest zupełną nowością. Tylko przy kasie lekko się denerwujemy, że wydajemy 200 czy 300 złotych więcej niż planowaliśmy....
Źródło: wielun.biz/viewtopic.php?t=5246


Copyright (c) 2009 Niemożliwe stało się możliwe!!Nowy wierszyk:P:P | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.